perjantai 21. syyskuuta 2018

Sephorasta shoppailtua


Mulle on kertynyt kosmetiikkaa nyt sen verran, että koitan käyttää niitä pois ja ostaa vain sellaisia tuotteita joita oikeasti tarviin. Siksipä en seonnut lomaillessakaan, vaan pysyin päätöksessäni (melkein). AMIKAn tuoteperheestä tilasin jo lentokoneeseen setin jossa oli shampoo, hoitoaine, kuivashampoo ja hiuslakka. Oon aiemmin käyttänyt vain sarjan kuivashampoota,
mutta nämä vaikuttaa oikein kivoilta.
Musta ulkonäkö on pirteä ja tuoksu aika kevyt, nämähän sisätävät tyrnimarjaa ja ovat varsin tehokkaita tuotteita.

En oo vielä käyttänyt näitä mutta kokemuksia voi lukea myöhemmin roskapostauksesta.




Mun ainoat shoppailusuunnitelmat oli ostaa pari laukkua ja käydä Sephorassa.
Tytär suositteli Sephoran kookoksen tuoksuista kuivashampoota ja sitä sattui olemaan just kaksi putelia, joten ostin molemmat tyttärelle ja mulle.
Sephoran bubblenaamio oli toki otettava kokeiluun.

TONYMOLY:n sarjahan on tullut Suomeen, mutta tuotteet oli Sephorassa vähän edullisempia joten ostin himoitsemani banaanikäsivoiteen ja  pudding jelly sheet maskin.
Sen jo käytinkin ja olipas aika jellyä :D Koko naaman (missä sen kuuluikin tietty olla) lisäksi jellyä oli suussa, kaulassa ja se tuntui leviävän kasvoilla niin etten voinut mitenkään antaa sen olla 20 min.
Kyllähän se kosteutti, mutta eipä tarvitse ostaa uudelleen.
Kiva näitä on kokeilla, mutta toivoin että tuote on sellainen joka pysyy siellä missä pitääkin eikä hirveesti sotke.





Oliko tuttuja tuotteita?
Tykkäätkö sä Tonymolyn tai Sephoran tuotteista?

Ai niin...Pian on tulossa blogiin postausta magneettiripsistä ja joku onnekas saa myös itselleen magneettiripset!

Meillä onkin luvassa mökkeily viikonloppu miehen ja koiruleiden kanssa,
leppoisaa viikonloppua ♥

Maiccu

12 kommenttia:

  1. Ihan vieraita tuotteita minulle. Kiva näistä on täältä kuitenkin aina lukea.
    Magneettiripset? Huh! Odotan mielenkiinnolla.
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. En ole kovin montaa TonyMolyn tuotetta käyttänyt, koska hieman vieroksun brändin oman maakuni liian erikoisia tuotteita;) Banaanikäsivoiteesta sen sijaan olen tykännyt todella paljon.
    Sephoralla on myös kookos-misellivettä, josta myös tykkään. Uskon, että tuo kookos-kuivashampookin on hyvä. Sephoran tuotteet eivät muutoin ole kovin tuttuja, joitakin kangasnaamioita olen kokeillut (ihan ookoo) ja siveltimiä (ihan ookoo).

    Kivaa viikonloppua:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moni tuote oli aika lapsellisia mutta sen verran lapsenomaisuutta minussakin että käsirasva piti saada :) Kivaa viikonnloppua myös!

      Poista
  3. No eipä ole tuttuja tuotteita. Mukavaa mökkeilyviikonloppua!!

    VastaaPoista
  4. Ei ole tuttuja juttuja!
    Innolla odotan postausta magneettiripsistä.
    Ajatus olisi kanssa kokeilla miten toimivat. 😊

    Mukavaa mökkeilyä! ❤️

    VastaaPoista
  5. Ei ole kokemusta ko tuotteista. Tuonne sephoran liikkeeseen ois kyllä kiva joskus päästä. Ihanaa viikonloppua ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä oli kyllä vaikka mitä, kantsii käydä jos osuu kohdalle :) Samoin ♥

      Poista
  6. Amikan hiustuotteet ovat ihan mega mega hyviä, olen testannut useita eri tuotteita sarjalta ja priimaa on.

    Ihanaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans tykännyt noista, harmittaa jo valmiiksi kun on niin pieniä että loppuvat kohta :) Kivaa viikkistä ♥

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥