keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

Huhtikuun Bette box

Vaikka olin jo relaamassa virttyneissä kotiverkkareissa, oli ajettava automaatille hakemaan huhtikuun Bette box kun sellainen sinne oli saapunut. On joka kuukausi yhtä jännää, ei ollut aavistustakaan mitä tämän kuun boxissa mahtaa olla.

Kevät tuo tullessaan kesäpirskeitä  ja boxilla oli haettu piristystä kevään ja kesän päiviin.
Mutta nyt en pidä enempää jännitystä yllä, mennään katsomaan :)



ZIAJA vuohenmaito kasvovoide SK20
Vuoden maito pehmentää, silottaa ja kosteuttaa ihoa luonnollisesti. Voide auttaa ehkäisemään pigmenttimuutoksia, juonteita ja ihon ennenaikaista vanhenemista. Aurinkosuojakerroin on 20, 
tuote sopii myös meikin alle.Ja hei, hauskinta tässä on se että tuote sopii niin 20 kuin 120 vuotiaille joten jos tykästyy niin saa tästä luottotuotteen :)
Saatavuus: Sokos, Emotion (Sello, Hakaniemi) ja sokos.fi
(Ovh 11,90€/50ml) Boxissa täysi kokoinen tuote

Tämä kiinnostaa kovasti. Lupaukset ovat kuin itselleni tehtyjä! Kesää vasten kun auringon valo lisääntyy, pigmenttimuutoksia estämässä on hyvä ollakin joku tuote ja kyllä nuo muutkin lupaukset kelpaa mulle :D
Aurinkosuoja oli iso plussa kesää vasten, pakkauskin riittoisa joten tuote pääsee heti käyttöön!



HERBINA Lip candy huulivoide
Huulivoide sisältää kasviperäisiä öljyjä, jotka hoitavat huulia. Aurinkosuoja on SPF10. 
Tuote levittyy helposti ja sopii myös vegaaneille.
Saatavuus hyvinvarustellut päivittäistavarakaupat ja tavaratalot.
(Ovh 4€/140 ml) Boxissa täysikokoinen tuote

Tämä vaikuttaa mielenkiintoisellta. Pakkaus on kaunis, raikas ja Mystic mandarin maku vaikuttaa herkulliselta.Tämä on korkattava heti!
Kokeilin ja tää on ihanaa, tuoksu/maku raikas ja pysyy hyvin huulilla. Tuo myös kivan kiillon!!



EYLURE 116 lengntenin tekoripset
Nämä lupaavat tuuheutta ja pituutta
Saatavuus Sokos, Stockman, Citymarket, Ego by YA, oletkaunis.fi. Valikoima saattaa vaihdella.
(Ovh 8,90€/pari+liima)

Ripset näyttävät laadukkailta ja niille jotka tälläisiä irtoripsiä käyttää, varmasti hyvät jos ulkonäköön on uskominen. Mulla pidennykset joten nämä menevät kiertoon.



LUMENE Nordic chic luomi väri

Täydellinen solo-luomiväri. Puuterimainen luomiväri, jossa täyteteläinen, intensiivine, pehmeästi levittyvä ja pitkäkestoinen koostumus. 
Saatavuus hyvinvarustellut päivittäistavarakaupat ja tavaratalot.
(Ovh 12,90€/2,5g)

Mulle sattui hopeanharmaa sävy, joka oikein kaunis. Mulla vain monia samansävyisiä luomareiita joten tämäkin lähtee eteenpäin.


SCHWARZKOPF GLISS Fiber therapy shampoo

Kampaamopuolelta tuttu innovatiivinen OMEGAPELX-teknologia korjaa hiuskudoksia, parantaa hiuslaatua ja suojaa tulevilta vaurioilta, Värjää, föönaa, kiharra tai suorista hiuksiasi ilman pelkoa hiusten vaurioitumisesta. Lopputuloksena helposti kammattavat hiukset, joilla pitkäkestoinen suoja.
Saatavuus hyvinvarustellut päivittäistavarakaupat ja tavaratalot.
(Ovh 2,90€/250ml) Boxissa täysikokoinen tuote

Tämä oli big size, riittää siis hetkeksi. Oon tämän sarjan tuotteita käyttänyt, mutta tämä Fiber therapy on uusi tuttavuus.Lupaukset on ainakin hyviä, suoristan ja kiharran hiuksia kohtuullisen paljon joten tälläinen tuote on paikallaan vaikka suojia käytänkin.



Lisäksi boxissa oli 20% alennuskoodi Ziajan tuotteille Sokoksen verkkokauppaan.

Yhteenvetona ihan ok box. Arvoltaan karvan yli 40€ mutta koska tekoripset ja luomiväri oli mulle huti, niin ei mun kohdalla ihan putkeen mennyt. Oon kuitenkin tyytyväinen, kaikkia ei voi koskaan miellyttää mutta sisältö oli monipuolinen ja kivoja uusi tuttavuuksia jotka käyttökamaa.
Se kuitenkin tärkeintä.

Löytyikö sulle boxista uusia tuttavuuksia? Mitä tykkäsit huhtikuun tuotteista?

♥ ♥ ♥
Maiccu

10 kommenttia:

  1. Mä kyllä tykkäsin tästä boxista, kaikki tuotteet oli kivoja :D Tässä kuussa noi boxit tuli jotenkin tosi nopeesti ja ajoissa :O

    VastaaPoista
  2. Mukava boxi, vaikka ei kaikki nyt ollutkaan sinulle tarpeen. Jospa annat nuo tarpeettomat kiertoon, lahjaksi ystävällesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina ei voi olla oikein kohdettu ja eihän se boxin vika ollut että mulla on pidennykset ja sama luomiväri ennestään :D

      Poista
  3. tykkään paljon enemmän kuin maaliskuun boxista! Omaani en ole vielä hakenut ja ainakin noiden luomivärien lisäksi näyttää kiiltoja/huulivoiteita olevan jaettu eri väreissä.. jännään vielä sattuuko omaan mieleen niiden värit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peukutan että saat mieluisat :) Huulivoide oli kyllä ihana ylläri ja jo kovassa käytössä täällä!

      Poista
  4. Tuo Herbinan huulivoide kuulostaa ihanalta, mä aion käydä ostamassa sen! Sopii hyvin mun kukkarollekin :D

    VastaaPoista
  5. Oon tyytyväinen tämän kuun boxiin. Ainoastaan irtoripset lähtee eteenpäin. Tykkään myös tuosta huulivoiteesta, ja luomiväri oli kiva. Mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Mäki tykkään tuosta luomiväristä mut ennestään samaa sävyä parissa paletissa ja yhdessä solossa niin annan jollekin joka tarvitsee mua enempi :)Sinulle myös!

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥