tiistai 4. kesäkuuta 2024

Jään kaipaamaan Zuii Organicia

Melkein itku pääsi kun kuulin että Zuii Organic lopettaa ja sarjassa on mun kaksi lempituotetta joille on vaikea löytää korvaajia.

Toinen on tämä kevyesti päivettävä voide ja toinen hohdevoide joita oon käyttänyt jo muutaman vuoden. Nämä ovat onneksi riittoisia ja mulla on aika vasta avatut purkin, mutta harmittaa jo valmiiksi.

Vaikka olen edelleen kokeileva ja utelias kosmetiikan suhteen, mullakin on tietyt luottotuotteet joita en haluaisi vaihtaa. Olen kokeillut monia itseruskettavia ja voiteissa on valtavasti eroja, en ole oikein toista yhtä hyvää löytänyt.

Itseruskettavaa hoitonestettä mulla on byRaililta ja siitäkin tykkään mutta tämä Zuiin on niin kevyt, että sitä uskaltaa laittaa ilman että tarvii murehtia tuleeko rajoja tai liikaa.

Hohdevoide taas antaa kasvovoiteen joukkoon levitettynä ihanan hohteen kasvoille, olen kokeillut mm Lumenen vastaavaa mutta lopputulos ei ole lähellekään sama.



Huomasin tuon Zuiin lopettamistiedon niin myöhään että kaikki tuotteet oli jo loppuunmyyty ja nyt saan pärjätä näillä yksilöillä joita mulla vielä on. Harmi on suuri siksikin että niissä oli ollut ihan hullun hyvät alet kun loppuunmyynti.

Jos sulla on tiedossa hyvät korvaavat tuotteet näille niin jaa vinkkisi💚

Onko sulla tuotteita, joita  oot jjäänyt kaipaamaan kun niiden valmistus on lopetettu?

-Maikku


4 kommenttia:

  1. Tää oli kyllä ikävä uutinen 😕 Miekään en ehtinyt enää mitään tilailla Zuiilta, kun tästä kuulin - harvalla brändillä on yhtä intensiivisiä huulipunia ja luomivärejä! Toinen brändi minkä maahantuomisen lopettaminen harmittaa on Cattier Paris. Ei auta kuin ulkomailta tilata jatkossa, en ole vieläkään löytänyt korvaavia ihonhoitotuotteita tilalle ja herkkäihoisena alkaa jo vähän ottamaan päähän, kun yhtä hyviä ei löydy. 😩

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, sulla kävi yhtä huono tuuri kuin mulla :( Mäkin oon tykännyt Cattier Parisista mutten oo hoksannut, että sekin on lopettanut täällä, ompa tylsää.

      Poista
  2. Siis - tää firmako lopettaa kokonaan, vai vaan tuonti Suomeen loppuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan varmaa tietoa mulla ei ole, mutta viime vuonna huhuttiin että yritys olisi konkurssissa ja nyt ainakin Suomen tuonti loppunut.

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥