tiistai 18. kesäkuuta 2024

Kynsi-inspiraatioita

Ajattelin jakaa teille kuvia mun kynsistä viimeisen parin vuoden ajalta, sillä itse kaipaan inspiraatioita jokaiseen kynsihuoltoon ja haen niitä milloin mistäkin. Monesti multa kysytään, saako lainata mun kynsikoristeluideaa omaan huoltoonsa ja tietenkin saa, eihän nämä ideat kenenkään omia ole💚.

Kun on ollut geelikynnet jo yli 10 v yhtä jaksoisesti, on myös kokeiltu lukuisat sävyt, tyylit, koristelut ja kynsien muodot. Tykkään näistä nykyisistä mantelinmuotoisista eniten ja pituuskin on maltillinen.

Oon käynyt pari vuotta Tuusulassa Beautyfarmilla jossa Angelika tehnyt mun kynnet. Hän on taitava, nopea, ammattitaitoinen ja saan aina juuri sellaiset kynnet kuin olen toivonut. Jos mulla ei ole ideoita, Angelikalla on, mutta usein toteuttaa mun toiveet ihan kuvankin perusteella.

Oon miettinyt myös pelkää geelilakkausta mutta toistaiseksi pysynyt geelikynsissä koska nämä ovat kestävämmän.

Tässä kuvasatoa. 




Psst. Laponien käsivoide on ihan huippu.

Onko sulla ollut geelikynnet tai lakkaus?
Mistä sä saat inspiksiä kynsikoristeluihin?

-Maikku




4 kommenttia:

  1. On kyllä kauniita :) Mutta ehdottaisin sellaista tyyliä mitä kuvissa ei näkynyt, eli liukuväri ombre. Siten, että kynsityvestä kynsi on ns. neutraalin/ihon värinen ja kärkeen tulee joku kaunis liukuvasti täysin peittävä värikärki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla on itseasiassa ollut, sekä baby boomerit(meniköhän nimitys oikein) eli liukuväri ranskalainen ja sitten yksittäisiä kynsiä joissa tuo liukuväri. Ne on olleet kivoja!

      Poista
  2. Kauniita!
    Minulla ei ole ollut geelikynsiä tai -lakkauksia ikinä. En ole tottunut naputtelemaan tietokonetta lainkaan pitkillä kynsillä, siksi kynteni ovat aina lyhyet ja yleensä myös lakkaamattomat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vaati kyllä aluksi totuttelua, mutta nykyään on niin normaalia että on ihan hassua kun viime kuussa etusormen kynsi katkesi eikä naputusta kuulunut lainkaan kuten normaalisti :D Luonnolliset hyvin hoidetut kynnet ovat myös kauniit!

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥