tiistai 19. joulukuuta 2023

Joulukuun suosikkituotteet

Se olisi tämän vuoden viimeinen kosmetiikkasuosikit, miten aika onkin taas rientänyt näin? Tänä vuonna olen päässyt tutustumaan taas lukuisiin uusiin tuotteisiin ja olen tarkoituksella hiljentänyt tahtia vuoden loppua kohti, jotta ehdin myös käyttämään avattuja tuotteita.

Olen onnistunut aika hyvin olla hankkimatta mitään uutta kaappien täytteeksi, vain jatkuvasti reilusti kuluvia tuotteita ostelen mutta katson kosmetiikkajemmani säännöllisesti etten hamstraa mitään turhaa.

Tässä olisi joulukuun kosmetiikkasuosikit, jotka ovat muuten juuri sellaisia tuotteita joita käytän päivittäin.


Maybelline FIT me luminous +Smooth primer on mulla ensimmäistä kertaa ja tämä on ollut hyvä ostos. Pienellä määrällä saa kasvoille kauniin heleän ja tasaisen pinnan, tämä sopii myös oikein hyvin meikin alla käytettäväksi. Ei rullaa ja hintakin oli kohtuullinen n 10€.



Disney Mickey and Friend viimeistelysuihke oli ostos ihan tarpeeseen ja yllätyin kuin hyvä sumu tässä onkaan. Meikki pysyy myös ihan kivasti joten oikein kelpo tuote.



JOIK Silky Facial Oil serum on todella ihastuttava useita eri öljyjä ja uutteita sisältävä ja ihoa hoitava öljyseerumi. Mä tykkään käyttää öljyseerumia etenkin yötä vasten, ihana luksustuote.


got2be Happy Hour hiuslakka on paitsi herkullinen ulkoasultaan, niin tuoksuu hyvälle ja pitää hyvin. AIon todellakin ostaa myös uudestaan.


Wet`n Wild Megalast LIQUID Catsuit high shine pitkäkestoinen nestemäinen huulipuna sävyssä Berry Recognize on todella kaunis, luonnollinen sävy ja pitää huulet kivasti kosteutettuna, ei tarvitse olla heti lisäämässä.



Kuvien taustalla on muuten pienen lapsenlapseni taidetta, eikö olekin kaunista - hän on ihan taiteilija-ainesta 💗

Oliko näissä sun suosikkeja?

-Maikku




2 kommenttia:

  1. Öljyseerumit on kyllä hyviä, mulla oli yksi vastaava cosrxltä ja se kosteutti kasvoja ihanasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin ja nyt kun on kylmää ja iho kuiva, niin näillä saa hyvin lukittua kosteuden!

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥