sunnuntai 4. lokakuuta 2020

We Love the planet deodorant testissä


Mä olen kokeillut aina monta erilaista luonnonkosmetiikan deodoranttia, mutta usein pettynyt niihin koska teho ei riitä mun hikikainaloille. Mä haluan että deo on 100% luotettava eikä todellakaan petä silloin kun sitä tarvitaan. Siksi olen sitten aina kokeilujen jälkeen palannut takaisin synteettisiin.

Annan kuitenkin aina uudelle tuotteelle mahdollisuuden ja kokeilin uteliaana tätä We Love The Planetin luonnonmukaista ekodeoa.

We Love The Planet on hollantilainen yritys, joka valmistaa näitä tuotteita rakkaudesta maapalloamme kohtaan. Ihanaa on myös se, että tuotteiden valmistusen kaikissa vaiheissa otetaan huomioonkestävä kehitys ja ympäristöystävällisyys.

Tuottessa ei ole mitään synteettistä eikä alumiinia. Vain luonnollisia ainesosia kuten

♥luomukookosöljyä

♥maissitärkkelystä

♥mäkikuismaöljyä

Deodorantti riittää pieni määrä sormenpäälle, joka levitetään kainaloon, se ei tuki ihohuokosia eikä jää mitenkään tahmaiseksi.






Metallirasiakin on supersöpö ja kierrätettävä tai sitä voi vaikka käyttää korurasiana, kun deo loppuu.

Deodoranteille on myönnetty NC-laatumerkki (Natural Cosmetics Standard) sekä raaka-aineena käytetylle 100 % luomukookosöljylle Eco-Control-laatumerkki.4

Tätä deodoranttia voin kyllä lämpimästi suositella kokeilemaan, sillä toimii ainakin itselläni.

Ootko sä kokeillut luonnollisia dödöjä? Mikä on sun lempparidödö? Suihke vai stick?

Maikku


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥