keskiviikko 4. syyskuuta 2019

En ole koskaan...

Nyt monissa blogeissa on kiertänyt tämä haaste ja viimeksi luin tämän
Harkittuja Herkkuja-blogista.

Piti hetki pitää tätä luonnoksissa ja oikein miettiä mitä
kaikkea on vielä kokematta. 


En ole koskaan😇


- Hypännyt benjihyppyä, vaikka nuorempana on mieli tehnyt. Enää en edes uskaltaisi.
Olin vapaapudotuslaiteessa Lintsillä muutama vuosi sitten ja se riitti. Liian hurjaa mulle!

- Käynyt toisella puolella maailmaa, mutta haluaisin kyllä.
Etenkin kaikki paratiisisaaret kiinnostavat kovasti: Hawaii, Curacao vaikkapa.

-Syönyt etanoita enkä syö. Ajatuskin ällöttää, olkoon kuin herkullisia tahansa ;)
Valkosipulista ja voista kyllä tykkään ;)

-Sukeltanut, ehkä lapsena kokeilin mutta oikeasti en ole sukeltanut enkä uskaltaisikaan.
Jokin siinä pinnan alle menossa pelottaa.

-Osannut kadehtia muita, oli kyse sitten varakkuudesta tai muutoin elämässä onnistumisissa.
Minusta jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa omaan tulevaisuuteensa, osin omaisuuteensakin ja onnellisuuteensa.

-Ole koskaan tykännyt hiihtää. Se on traumoja kouluajoilta, jolloin piti pakkasessa hiihtää verenmaku suussa.



-Pitkävihainen, aika on liian arvokasta siihen. Suutahdan ja lepyn nopeasti.
Paitsi jos mua on syvästi loukattu, senkin olen antanut anteeksi mutten koskaan unohtanut.

-Välittänyt siitä mitä muut ajattelee. Toki perheen mielipide on monessa asiassa tärkeä, mutta muutoin en ole murehtinut muiden mielipiteistä.

-Tykännyt hevistä, se saa mut suorastaan vihaiseksi. Tässä meillä on miehen kanssa iso ero, mutta onneksi osataan kunnioittaa toistemme musiikkimakua ja mies kuuntelee työmatkoillaan mitä haluaa, muttei pakota mua kuuntelemaan.

-Jaksanut pinnallisuutta ja itsekeskeisiä ihmisiä, sitä kun koko elämä pyörii oman navan ympärillä.

-Viihtynyt festareilla, liikaa porukkaa ja hälinää mun makuun.



-Käynyt baletissa, mutta tämä on sellainen aukko sivistyksessä joka pitänee joskus vielä korjata.

-Pukeutunut viimeisen muodin mukaan, vaan mulla on aina ollut vahvasti oma tyyli vaikka se hyvin tavallinen onkin. Nappailen vain trendeistä omalta tuntuvia juttuja.

-Pitänyt kultaisista koruista, vaan mulla kaikki on hopeaa tai valkokultaa.

-Suudellut sammakkoa prinssin löytämiseksi, vaikka aikoinaan kävi jo mielessä ;)



Löysitkö samaistumispintaa?

Olisi ollut varmasti vielä vaikka kuinka tekemättömiä juttuja, mutta nämä nyt ekana tuli mieleen.
Ootko sä jo tehnyt tämän haasteen, jos et niin ota ihmeessä mukaan :)

Maikku


19 kommenttia:

  1. Kivoja vastauksia, olet hieno luonne! Minäkään en pidä kultakoruista tai en pidä pinnallisista ihmisistä. Ikävä kyllä ajattelen liikaa sitä, mitä muut minusta ajattelevat ja olen hieman taipuvainen kateuteenkin. Saatan esim. ajatella, että oi kun minullakin olisi noin paksut hiukset, tai olisimpa yhtä avoin luonne kuin hän tms. Hölmöähän se on ja kertonee hieman huonosta itseluottamuksesta, jonka parissa olen työskennellyt läpi elämän. Olen kuitenkin ollellinen elämän pikku asioista ja kiitollinen omasta elämästäni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon joskus ihmetellytkin omaa itseluottamusta, se on kaikesta kokemastani huolimatta aika terve. Mutta mulla on sitten muita osa-alueita, joita olen työstänyt elämän varrella.
      Elämän pikkuasiat ovat juuri niitä parhaita ♥
      Kiitos kun piipahdit blogissani ja kommentoit♥

      Poista
  2. Ihana sinä!!! Ja hirmupaljon samaa <3 Festarit,olen ollut, mutta liikaa porukkaa..etanat, maistoin ja jaiks...kateus, no way, sukeltaa..apua ahtaanpaikan kammo ja ne hengitysvehkeet! Baletti kokematta, voisi olla tosi mielenkiintoista jos löytää sen oikean...pitäisikohän tehdä tämä myös!!!

    Ihanaa päivää ihanuus <3 :) Oot mahtava tapaus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että löyty samankaltaisuuksia :)
      Tavoitteita pitää aina olla, niin tuo baletti vois olla sellainen ;)

      Sä olet myös, ihan ainutlaatuinen ♥
      Kivaa viikkoa!

      Poista
  3. Kivasti kuvitettu postaus! 💜

    https://jasukuvaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Etanat, ei-pitkävihaisuus, Benji hyppy! Samaistumispintaa löytyy kyllä paljon <3

    VastaaPoista
  5. Monikin kohta kolahti. Kiva haaste. Ehkä nappaan tämän jossain välissä;)
    Hiihtäminen on mulle kans ihan hirveä jo ajatuksenakin. Inhosin kouluaikoina "hikilaudoilla" menemistä. Onneksi ei enää tarvitse! Samaten festarit kierrän kaukaa, koska en kestä isoja ihmismassoja ja meteliä!
    Kivaa viikkoa Maikku<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nappaa ihmeessä, musta on kiva lukea näitä!
      Kouluaikojen hiihto oli ihan kamalaa ja kun aika maalla asuttiin, niin
      sen lisäksi se suksien kantaminen.
      Onneks nykyään se on vapaaehtoista tai voi luistella,
      jos ei halua hiihtää.

      Mitä enemmän tulee ikää, sen vähemmän siedän meteliä ;)

      Ihanaa iltaa Sari ♥

      Poista
  6. Hauska haaste.
    Kivaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  7. Tämän voisi itsekin tehdä! Koulun hiihdoista jäi traumoja mullekin. Oli talviurheilupäivä ja hiihtoa. Piti laskea yksi mäki alas, menin tosi hiljaa alaspäin ja sitten joku kuspää tuli takaa ja tönäisi mut. Tipuin piikkilanka-aitaan, sain naarmuja vaikka oli toppavaatteet päällä ja sukset jäi jotenkin kiinni aitaan yms. Karseita muistoja vaan!

    VastaaPoista
  8. Etanat on mun suurinta herkkua, ja tajusin just, etten ole syönyt niitä pitkään aikaan. :D Muistan kyllä, että aluksi vaan piti päästä yli siitä ajatuksesta, että se on etana, että niistä pystyi alkaa nauttimaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmasti juuri noin, musta tuntuu etten ikinä pääse asiassa noin pitkälle ;)

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥