perjantai 8. helmikuuta 2019

Hopeashampoo ja hoitoaine testissä


Tässä värjäsin hetken aikaa sitten tyvikasvua  (joo-o, teen sen aina itse)
ja samalla annoin värin vaikuttaa hetken aikaa kaikkialla hiuksissa. 
Värisävy oli platinanvaalea, tuhkanvaalea ja lopputulos oli vaalennukselle tyypillinen.
 Oma käsittelemäön tyvikasvu sai keltaiseen vivahtan sävyn kun muualla 
hiukset ovat kauniin platinanvaaleat.

Selviän tämän värin kanssa kyllä, mutta kokeilein silti marketin
hopeashampoota ja hoitoainetta, josko keltaisuus kuitenkin vähän häipyisi.

Yleensä käytän yhtä tietty värisävyä, joka on luollinen vaalea eikä koskaan keltainen.
Heti kun kokeilee jotain uutta, sen saa tuta :D

 





Ohjeessa shampoota tulee vaahdottaa 
2-3 min  ennen huuhtelua ja hoitoaineen vaikutusaika 3 min.

Kyllä, tämä todella auttoi ja olen tyytyväinen.
Hiuksista hävisi pahin keltaisuus ja jatkan tuotteiden käyttöä ylläpitääkseni tätä sävyä.
Molemmat ostin Tokmannilta noin 4€/kpl.

Värjätäänkö siellä itse hiuksia vai käytkö kampaajalla?
Mikä on sun pahin "tukkamoka"?

Maiccu

8 kommenttia:

  1. Enpä enää värjäile ja olen niiiin tyytyväinen! Vuosia värjäsin itse tyveä, kun harmaat puski juuresta.
    Nyt kun olen harmaahapsi, on niin helppoa!
    Hopeashampoota käytän aina välillä juuri keltaisuuden poistoon.
    Iloista viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Pahin tukkamoka tapahtui joskus alle parikymppisenä. Menin ottamaan niin ärhäkän permanentin, että sen jälkeen pitikin sitten leikata ihan "poikatukka" :)
    Minäkin käytän välillä hopeashampoota, sillä saa tummiin hiuksiin viileämmän sävyn.
    Ihanaa viikonloppua Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts, no se oli sähäkkä permis :)
      Ihan uutta tietoa, että hopeashampoota voi käyttää tummiinkin hiuksiin!
      Se on siis monikäyttöinen tuote :)
      Ihanaa viikonloppua myös sinulle Outi ♥

      Poista
  3. Mitään tukkamokia ei onneksi ole nyt aikuisiällä tapahtunut, mutta nuorempana tuli joskus laitettua väriä päähän itse vähän turhan karttuisalla kädellä, auts;)
    Olen vanhemmittain tullut aremmaksi ja käyn mieluiten kampaajalla laitattamassa väriä hiuksiini.
    Olen käyttänyt tuota Cameleon hopeashampoota joskus, ja minusta se on varsin hyvä tuote ja tietysti mukavan edullinen.

    Mukavaa viikonloppua Maikku<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama ja lopputulos oli sitten mielenkiintoinen. Kerran värjäsin mustaksi ja lopputulos oli ikävä harmaa. Siinä olikin tekemistä että sain takaisin vaaleaksi.
      Mä oon itseasiassa käynyt kesästä asti kampaajalla otattamassa raitoja ja tämä postaus on ollut luonnoksissa ja vahingossa karkkasi eilen :)

      Tässä on hinta-laatusuhde kyllä kohdallaan, mukavaa lauantaita ♥

      Poista
  4. Tästä shampoosta olen kuullut kehuja ja täytyy kyllä ostaa kokeiluun! Mikä on sun mielestä hyvä hiusväri joka ei taittaisi juurikasvua keltaiseksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon käyttänyt Garnierin kirkas vaalea tai erittäin kirkas vaalea sävyjä.
      Käytän aina vaalennuksen jälkeen hopeatuotteita viikon, pari ja vasta sitten sävy asettuu mieluisaksi. Ihan huipputulosta en saa koskaan itse, siksi oon nyt itseasiassa käynyt kesästä asti kampaajalla otattamassa raitoja ja tämä postaus on ollut luonnoksissa ja vahingossa karkasi eilen :)

      Nythän mulla on ruusukulta suoravärillä värjätyt hiukset. Mutta palaamassa blondiksi jälleen :)

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥