lauantai 13. lokakuuta 2018

10X kummallista tapaa

Löysin suloisen Lindan blogista tämän hauskan haasteen.  Koska tykkään kaikenlaisista kiertävistä haasteista, toteutampa tämän itsekin. Katsotaan löytyykö minusta 10 kummallista tapaa;)

1. Oon ihan eläinhullu, etenkin sydäntä lähinnä ovat koirat mutta muutkin käy. Ja lässytän niille aina ja kaikkialla, mulla on suorastaan koiratutka. Kaikki ohikulkevat koirat, oli ne kuin kaukana ja minkänäköisiä tahansa, ihastuttaa.




2. Liittyy edelliseen, mutta meillä puhutaan koiraa, jep. Tapa on lähtenyt (yllätys) minusta ja olen opettanut sen myös lapsille ja miehelleni.Tai opettanut ja opettanut, mutta hyvin se on tarttunut.

3.En voi mennä nukkumaan ilman huulirasvaa. Noup. Jos joskus se on jäänyt reissusta (kuten viimeksi Tallinnassa), nukkumaanmeno on tuskaista. Viimeksi jouduin laittamaan huulikiiltoa nukkumaan mennessä kun rasva oli jäänyt matkasta.

4.Vaikka mä oisin just laittanut avaimet laukkuun tai kaulaan  (käytän avainnauhaa koirien kanssa lenkkeillessä) niin tarkistan aina vielä ovella että ne ovat mukana



5.Mä kuulema haukottelen äänekkäästi ja miehen mukaan päästän aina lopuksi sellaisen kunnon parkaisun :D

6. Jos en saa unta alan laskemaan nollasta sataan tai toistepäin ja usein uni tulee jossain vaiheessa

7.Tykkään tehdä asiat aina aamuisin samassa järjestyksessä lähes minuutilleen, nousen heti kun kello soi enkä koskaan torkuta mutta täsä on se huono puoli että jos mun minuuttiaikataulu ei pidä, tulee todella kiire

8. Hautausmaalta lähtiessä, lähetän aina lentosuukon pilven päälle mun enkelille♥


9.Meillä on kotona aina karkkia. Syy on varmaan jo lapsuudessa, jolloin herkkuhimoisena päätin että kun olen iso, ostan karkkia niin paljon kuin voin :) Ei vaan, oikeasti siitä että olen niin mukavuudenhaluinen et jos naminälkä illalla iskee, ei tarvii lähtee mihinkään

10. Lähes joka päivä katson kelloa kun se on 11:11 ja se on outoa? Siis aamupäivällä enkä tajua miten voin niin usein katsoa sitä minuutilleen samaan aikaan kun en kuitenkaan kelloa koko aikaa vilkaise.

Tässä oli mun omituisuudet :D Nämä kuvat otettiin tänään järkkärillä, koirat panivat parastaan, heh.
Nyt hieman lötköttelyä ennen leffaanmenoa. Ollaan menossa pitkästä aikaa leffaan katsomaan Ensimmäisenä kuussa-elokuvaa.

Oliko tuttuja tapoja? Ota koppi ja kerro mitkä on sun 10 outoa tapaa?

Maiccu

12 kommenttia:

  1. Ompas kiva haaste :) Khih, ihania hassuja tapoja <3

    VastaaPoista
  2. Taas kiva uusi haaste.
    En ole näitä haasteita ehtinyt tekemään, vaikka mielessä on ollut.
    7. Kohta, ihan kuin minä.😂
    4. Kohta myös, ihan kuin minä.😂

    VastaaPoista
  3. Ihana haaste ja kivoja samaistuttavia juttuja 💖

    VastaaPoista
  4. Torkutus ei ole minunkaan juttu, heti ylös vaan ja toimintaa :) Koirakieltä olisi kiva kuulla :D

    VastaaPoista
  5. Heh, mullakin on tämä postaus ollut työn alla jonkin aikaa;)
    Huulirasva, minuuttiaikataulu ja koiratutka - ne tunnistan itsestäni oitis. Olen itsekin vannoutunut koiraihminen, vaikka tällä erää ei olekaan koiria perheessä:)
    Ihanaa sunnuntaita Maiccu<3

    VastaaPoista
  6. Tiedostan itsestäni ainakin pari outoa tapaa, mutta kuinka paljon mahtaa jäädä huomaamatta :D

    Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  7. Niin ihanat kuvat! Kyllähän sitä huulivoidetta nukkumaan mennessä pitää laittaa, vaikka taitaa mennä tyynyyn siitä samantien.

    Ihanaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
  8. Hihii😂😂Kivoja omituisuuksia❤Iloista sunnuntaita Maiccu💕

    VastaaPoista
  9. Hauska postaus! Ihana tuo kellon katsominen, sun sisäinen kello on tarkka :) Kivaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  10. Nää haasteet on aina niin kivoja :) Mä olen ihan samanlainen ton huulirasvan suhteen, sitä on pakko olla. Mulla on yksi yöpöydällä, yksi käsilaukussa, yksi kylppärissä, yksi työpaikalla ja yksi vielä keittiön saarekkeella. Ja vessan laatikossa kaksi avaamatonta pakettia, jotta ei vaan pääsisi loppumaan kesken :D

    Ihanaa uutta viikkoa!

    VastaaPoista
  11. Ihana postaus ❤️ hauskoja tapoja, kuten varmaan meillä kaikilla. Ihanaa viikon jatkoa ❤️

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥