lauantai 2. joulukuuta 2017

Aamuinen hetki prinsessana

Käykö sulle koskaan niin että kiinnostut jostakin tuotteesta,
mutta jätät sen syystä taikka toisessta ostamatta. 
Mulle kävi just niin. Onneksi on verkkokaupat
 (tai onko se onneksi  kun voi tuhlata= tilata 24/7) 
sillä samalla kun 
hankin pari joululahjaa, naputtelin tilauksen täistä menemään.

Väistykää tuhkimotipat, tässä tulee
KOCOSTAR:n  Princess eye patch


Ainakin paketti ja rasia näyttää äärettömän tyylikkäältä.
Eih, en ole kastellut rasiaa vaan se oikeasti näyttää tuolta..kuin siinä
olisi pisaroita. Aika kaunis ♥


Kyseessä on silmänympärysiholle tarkotetut hydrogeelinaamiot,
jotka kosteuttavat ja kirkastavat ihoa.Hydrogeeli virkistää ihoa ja laput tuntuu 
viilentäviltä ja raikastavilta.

Naamiot ovat biohajoavia.
Pakkauksessa on 60 kp elikä 30 paria lappuja.

Kannessa on mukana irroitettava spatula jolla lappuja voi ottaa.


Jos aamulla on vaikkapa silmät turvoksissa tai valvomisesta väsyneet, tää on pelastus!
Miksei näitä voi käyttää kauneudenhoitoon illallakin, mutta parhaan tulokset saa ihan varmasti
aamulla -pieni kauneudenhoitohetki ennen meikkiä.
Näitä pidetään n 15-20 min silmien alla, 
iho imee kosteuden lapuista ja loput seerumista voi hieroa iholle. 
Mulla ei juurikaan hierottavaa jäänyt, kaikki imeytyi.


Kokeilin näin lauantaiaamuna jolloin oli migreenin takia rauhallinen lepäilyaamu.
Laput meinasi vähän valua, muutamaan otteeseen jouduin niitä nostamaan.
Köllöttelin sen 20 min jonka annoin vaikuttaa.



Voisin sanoa että nuo laput kyllä freshasi jopa tälläisenä astetta raskaampana aamuna.
Kuinka hyvin sitten toimivatkaan kun normaali aamu :)
Migreenit onneksi harventuneet 1-3 kertaan kuukaudessa ja 
tänään oli kuukauden sisään eka kohtaus. 
Suurin syy taitaa olla lähes sokeriton  elämä, palailen aiheeseen jos teitä kiinnostaa`?

Ootko kuullut näistä prinsessanaamioista?

Mikä on sun salaisuus näyttää freshimmältä niinä aamuina 
kun oot nukkunut huonosti, valvonut tms?

Huomenna avataankin teidän kanssa kolme luukkua joulukalenterista,
Ihanaa lauantaita ♥

Maiccu

20 kommenttia:

  1. Ai että miten ylellisen näköiset ja jotain tälläisiä olen joskus kokeillutkin ja vallan toimii, silmäpussit pieneni ihan aidosti. :)

    VastaaPoista
  2. En oo tälläsistä ennen kuullutkaa :) Mielenkiintosia. Ja ihana rasia <3

    VastaaPoista
  3. Mielenkiintoinen tuote.
    En ole ennen kuullut.
    Ihanaa illan jatkoa!❤️

    VastaaPoista
  4. Uusi prinsessajuttu mulle! 💕💕 täytyy kokeilla..Ihanaa viikonloppua💛💚💕

    VastaaPoista
  5. Näistä olen lukenut jostain blogista. Kiinnostava juttu. Pitää varmaan itsekin kokeilla miten toimisi omilla vanhoilla silmillä.
    Migreeni on ihan kamalaa. Kärsin siitä vuosikymmeniä, mutta sitten loppui kuin seinään viidenkympin korvilla. Suuri helpotus. Kuukaudesta meni monta päivää pilalle potiessa punkan pohjalla pimeässä. Voimia sinulle:) Olisi kiinnostavaa kuulla sokerittomasta elämästä. Siihen olen yrittänyt tähdätä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain taikaa siinä aineessa oli, niin raikastui ilme.Migreeni on tosi syvältä :/ Mulla oli viime vuoden lopulta tähän kesään kamalia monen päivän migreenejä mutta ne on helpottaneet ja nykyään vain menkkojen aikaan 1-3 päivää. Mä lupaan palata sokerittomaan elämään, tai ei se nyt 100% sokeritonta ole mutta vähentynyt merkittävästi.

      Poista
  6. Mulle käy vaatteiden kanssa useasti niin, että ensin jätän ostamatta ja sitten kun sen vaatteen haluan/päätän ostaa, niin eikös ne oo loppu!

    Nämä prinsessajutut ovat mulle ihan uusi tuttavuus :)

    Mukavaa viikonloppua ♡

    VastaaPoista
  7. Mulle uusi tuttavuus, kiva kun vinkkasit!

    VastaaPoista
  8. Kiinnostava tuote :) Toi rasia on kyll magee!

    VastaaPoista
  9. Enpä ole kuullutkaan. Minulla on ollut joskus käytössä sellainen geelipussi, mikä laitettiin silmien päälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistan että mullakin joskus ollut sellaisisa kylmägeelipusseja joita piti säilyttää kylmässä. Nämä onneksi miellyttäviä :)

      Poista
  10. Kaunis rasia.
    Ihana prinsessa aamu siellä ollut.
    En ole tuotteesta kuullutkaan.
    Houkuttelevalta kuullostaa!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥