perjantai 9. kesäkuuta 2017

Arvontamuistutus & pikakuulumiset

Tulin vielä muistuttamaan että rannekoru arvonta päättyy huomenna 
joten ehtii vielä osallistumaan  💝 
Arvontaan pääset ⇨ täältä .

Ja lämpimästi tervetuloa uusille lukijoille💕

Nyt on tentti ohi ja kirjat & kansiot suljettu, huoh.
Jouduin eilen yllättäen piipahtamaan sairaalassa (kaikki hyvin) ja 
koko päivän suunnitelmat menivät kertaheitolla uusiksi. 
Oli ollut tarkoitus kerrata vielä koko aineisto 
mutta ehdinkin enää vain silmäilemään matskun läpi, 
mutta olen mä pari viikkoa jo lukenutkin eli taisin mä tentistäkin selvitä😆


Tänä aamuna heräsin pitkästä aikaa hedariin ja niinhän se sitten tuli pitkästä
aikaa ei toivottu vieras - migreeni kyläilemään. 
Useinhan sitä sanotaan että kun joku uurastus on ohi ja stressi laukeaa, 
tulee migreeni ja tässä taisi käydä just niin klassisesti.
Eipä mulla ole niitä aikoihin ollutkaan.

Kotiin kun pääsin niin oli otettava parin tunnin tirsat ja sitten lähdettiinkin perheen kanssa katselemaan upeaa ilmailunäytöstä. 
Happihyppely raittiissa ilmassa teki kyllä hyvää koko kropalle.

Monta postausta on työn alla, koitan saada pian jotain julkaistuakin.

Ihanaa viikonloppua💚

Maiccu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥