tiistai 24. syyskuuta 2024

Ihastuttavat Famon Apricot pöllö shampoo-ja hoitoainepalat

Empä tiennyt ensi kertaa Famon shampoo-ja hoitoainepaloihin koskiessani, että se voi olla rakkautta ensi kosketuksella. Ulkoisesti toki näihin somiin pöllöihin rakastuu välittömästi, mutta miten voikaan pesutulos olla tälläinen. Hiukset ovat saaneet upeaa kiiltoa ja kosteutta. No aloitetaampa alusta.

Taustatietoa

Famo on kotimainen yhden ihanan naisen yritys täältä Tuusulasta! Kaikki tuotteet valmistetaan käsin ja tuotteissa ilahduttaa suloiset pöllöt. Osa tuotteista on pöllön muotoisia, osassa on painettu pöllö - yhtä kaikki, ne ovat ilo silmälle, tekevät hyvää mielelle, tuovat hymyn huulille ja hoivaa hiuksille.

Teitä on siellä useampia tuoksuherkkyydestä kärsiviä, joten ilouutisena voin kertoa että suurinosa tuotteista on tuoksuttomia joskin valikoimasta löytyy myös eteerisillä öljyillä maustettuja tuotteita.

Tuotteet on harkiten suunniteltu pakkauksia myöten ja pakkauksetkin valmistetaan Suomessa. Kun tuote on käytetty, pakkauksen voi kierrättää. Näitä pöllöjä on myös helppo kuljettaa pakkauksissa, eikä ne sotke kuljetuksenkaan aikana. Mulla pöllöt on reissanneet kesällä kodin ja mökin väliä, säilyneet ehjinä kunhan niiden on antanut kuivahtaa pesujen välillä.

 



Mulla on ollut tällä kertaa käytössä Apricot shampoo-ja hoitoainepala.

Tuotteet paitsi kosteuttava hiuksia, tuovat niille myös vahvuutta ja kiiltoa. Eron entiseen huomasin heti kammattaessa ja siinä kuinka paljon siloisempi hiuksen pinta on tuotteiden käytön jälkeen. Mun hiuksilla kun on tapana pörröttyä.

Apricot tuotteissa on aprikoosin siemenöljyä ja mangovoita, jotka kosteuttavat ja keltaista mineraalisavea. Tämä keltainen savi omaa antimikrobisia ominaisuuksia ja se vähentää ylimääräisen talia kertymistä hiuspohjaan ja on oiva torjumaan myös hilsettä.

Apricot Shampoopöllöllä hiuksista tulee pehmeät, siloiset, ihanan ilmavat ja kiiltävät.

Mikä mainiota, shampoopöllö soveltui myös kasvojen puhdistukseen (saattaa vähentää kasvojen punoitusta ja rauhoittaa ihoa) eli tosi näppärä ottaa vaikka reissuun kaveriksi. 
Saat yhdellä tuotteella puhdistettua kasvot ja hiukset.

Apricot hoitoainepalalla oon saanut hiuksista helposti kammattavat ja hyvin kosteutetut. Mulla on tosiaan taipumusta hiusten pörröisyyteen, etenkin jos pidän hiuksia kiinni niin sivuhiukset muuttuvat pörröisiksi ja näillä tuotteilla oon saanut pörröisyyttä kuriin. Heti kun olen vaihtanut toisiin tuotteisiin, pörröisyys palaa.

Kaikki Famon tuotteet ovat 100% luonnonkosmetiikkaa ja ne ovat vegaanisia ja hajusteettomia.

Olen aiemmin käyttänyt Fenugreek shampoopöllöä sekä hoitoainepalaa sekä sarjan hiuspohjaöljyä, joka on muuten todella riittoisaa sillä sitä on mulla pullon pohjalla vieläkin vaikka avasin sen jo viime talvena.
Nämä suloiset pöllötuotteet ovat aivan huippuja ja vaikka alkuun olin hieman varautunut niiden tehoon, voin sanoa käsi sydämellä näiden olevan parhaita luonnonkosmetiikan hiustuotteita joita olen koskaan käyttänyt.

Onko Famo sulle brändinä tuttu tai oletko kenties jo tehnyt tuttavuutta pöllöperheeseen?

-Maikku


 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥