tiistai 27. elokuuta 2024

Ritualsin ihanat suihkuvaahdot

Olen käyttänyt näitä ihanan ylellisiä vaahtoavia suihkugeelejä jo vuosia aina silloin tällöin, mutta kesällä tilasin Ritualsilta näitä kaksi kerralla ja ajattelin, että nämä vaahtoavat suihkugeelit ovat kyllä ansainneet ihan oman julkaisunsa.

Näitä taitaa löytyä joka tuoksulinjasta omansa, mun vakiosuosikki on Ritual of Sakura mutta Ritual on Jing on myös aivan ihana. Näissä on täydellinen vaahto, joka aluksi geelimäistä mutta muuttuu joutuessaan kosketuksiin veden kanssa vaahdoksi, joka levittyy iholle hyvin. Olen käyttänyt näitä myös sheivausvaahtoina, toimivat siihenkin hyvin.

Lisäksi pullokoot ovat varsin riittoisia ja tuoksu, joka näistä jää iholle on täydellinen. Ei liian voimakas, mutta miellyttävä ja pysyy pitkään.





Mä oon aina tykännyt vaahtoavista suihkugeeleistä ja voisin käyttää näitäkin vaikka aina.
Itseasiassa uusi Ritual of Yozakura vähän kiinnostelisi.

Ootko kenties kokeillut jo näitä?
Entä millaisista suihkutuotteista tykkäät?

-Maikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥