tiistai 28. toukokuuta 2024

Marketti poskipuna hitti vai huti?

Puhutaanko hetki poskipunista?

Mä käytän poskipunaa aina kun meikkaan ja sävyt vaihtelee muun meikin ja fiiliksen mukaan. Mulla on poskipunat sävyiltään vaaleanpunaisia tai koralliin taittavia, mutta nähdessäni tämän Essencen lilaan vivahtavan poskipunan, se oli pakko saada ja hyvä että luotin intuitioon.

Poskipunan sävy on aivan mieletön ja mikä pigmentti! Essencen tuotteet mun mielestä vain paranee ja on todella kiva löytää käytännöllisiä, mutta trendikkäitä meikkejä edullisesti.

Tämä poskipuna on Blush Crush ja mulla sävy 60 Lovely Lilac.
Sävyjä on kaikenkaikkiaan 9 ja niitä näyttäisi saavan Essencen sivuilta.








Ootko kokeillut Essencen poskipunia?

-Maikku

 

2 kommenttia:

  1. Ei näytä lainkaan liilalta tai kylmältä poskilla, joten näyttää toimivan hyvin :) Tuskin tulee enää ostettua isoja paletteja, vaan täsmänappeja myös. Voisin kyllä hyvin jonkun persikkaisen sävyn essenceltä napata omaan tarpeeseen, vaikka ei ole vielä tuttu.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥