perjantai 26. heinäkuuta 2019

Timantteja ja tassuja

Kaupallinen yhteistyö @samaskoru kanssa

Mun ihan ensimmäinen blogiyhteistyö oli reilut pari vuotta sitten Samas-korun kanssa KLIK  ja
olenkin super iloinen päästessäni esittelemään teille uudestaan ihania koruja, joita Samaskorun valikoimista löytyy.

Samaskorun pajalla Joensuussa valmistuu koruja seuraavista materiaaleista

♥akryyristä
♥koivusta
♥savutammesta

Korujen koukkuosat tai nappikorviksien piikit taasen ovat ruostumatonta terästä.
Kaikki korut valmistetaan laserleikkaamalla, joten niissä on mieto savuntuoksu, joka
kuitenkin katoaa käyttäessä. Itse en kyllä juurikaan tuoksua havainnut, vaikka tarkkanenäinen olenkin.

Valikoima on runsas, monipuolinen ja leikkisä.
Sieltä löytyy niin korva- kuin kaulakoruja, unohtamatta hauskoja erilaisia eläinkoruja sekä
tyylikkäitä desingkoruja.

Samaskorulla on myös kolme omaa mallistoa, Uljas, Suomen luonto ja Loisto, upeita koruja
kaikissa mallistoissa.

Mikä parasta, koruissa on laaja värivalikoima, aina arkisesta ja hillitystä juhlavaan glitteriin.
Olisin ehkä halunnut yhden kaikkia ;)








Valitsin kuitenkin ne, jotka puhutteli mua kaikkein eniten ♥

Pienet timantit korvakoruina ja kaulakoruna, jotka ovat todella kauniit yksinkertaisuudessaan.
Värinä hopea, joka osoittautui täysin oikeaksi värivalinnaksi mutta voisin haluta toiset vaikka kultaisina.

Nämä tassukorut oli ihan must näinkin eläinrakkaalle tyypille.
Mietin koivun ja mustan värin välillä ja päädyin mustiin (mutta koivun väriset ovat jo tilauksessa).
Korvissa tassukuviot ei mustissa kovasti erotu mutta kaulakorussa ne näkyvät kyllä.

Mä tykkään näistä niin paljon ja olenkin superiloinen, kun saan arpoa Instagramissa yhdelle onnekkaalle valitsemansa tuotteen Samaskorun verkkokaupasta.

Kannattaa siis tulla Instaan osallistumaan arvontaan, minut löytää sieltä nimellä: maiccug
Samaskorun verkkokaupasta löydät lisää näitä ihanuuksia, kannattaa käydä katsomassa valikoima sillä parhaillaan käynnissä kesäale.

Verkkokauppaan pääset tästä.

Mitä tykkäät koruista? Millaisia koruja suosit?

Maikku












6 kommenttia:

  1. Todella nättejä. Oon itseasiassa viime aikoina alkanut tilaamaan netistä paljon kotimaisten pikkufirmojen koruja, niiden design iskee muhun. Yleensä ovat kevyitä materiaaleja, jotka eivät "kilise", niin jopa näyttäviä isoja korvakoruja on helppo pitää töissä, jossa joudun kumartelemaan aika paljon.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon huomannut saman itsessäni, tykkään myös kevyistä koruista ja puu on materiaalina tosi kaunis.
      Tilasinkin muutamat puukorvikset vielä näiden lisäksi, sillä ovat ihan superedullisia:)

      Iloa iltaan Jonna ♥

      Poista
  2. Onpas kivan oloisia! Omat suosikit ovat simppeliä hopeisia, mulla on koruseppä tuttu jolta olen tilannut osan koruistani, tekee niin kaunista jälkeä ja aivan varmasti on uniikkeja. Onhan uniikilla hintaa, mutta onpahan just sellainen jonka haluan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, no uniikit korut on ihan erityisiä tietenkin ♥
      Mulla suurinosa koruista "rihkamaa", muutama rakas hopeinen ja olenkin sellainen, että käytän aika kauan yksiä ja samoja, siksi oli kiva saada vähän uusia koruja.

      Mukavaa iltaa Satu ♥

      Poista
  3. Tosi kivoja koruja. Noita timantin muotoisia olen nähnyt monella, taitavat olla aika suosittuja!
    Noi tassukorut on niin sua, aivan ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mä uskon että ne on monen mieleen :)
      Kiitos Outi, sä alat jo tuntemaan mut ;) ♥

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥