sunnuntai 21. heinäkuuta 2019

Heinäkuun kosmetiikkasuosikit

*Tuotteet saatu PR-näytteinä

Tämän kuukauden suosikeista ei ollut mitään epäselvyyttä.
Kolme mieluisinta ja käytetyimpää tuotetta on tässä:

ACO Sun Kissed itsestään ruskettava voide ja voi tytöt, tämä on niin pelastanut
mun heinäkuun ja rusketuksen kasvoilla. Alkukesän päivetys olisi viilenneen keskikesän myötä
kadonnut lähes kokonaan ellei mulla olisi ollut käytössä tätä.

*PLANTUR 39 hopeashampoo-ja hoitoaine taasen ovat parasta mitä tiedän pitkään aikaan hiuksille.


ACO:n tuotteita olen hehkuttanut monesti ennenkin ja tämä on kesäsuosikkini jo muutaman
vuoden takaa, mutta nyt olen sen löytänyt vahvasti uudelleen, sillä tykkään että kesällä on
kasvoilla vähintäänkin päivetystä.

Tätä laitan aina aamuisin ja sekoitan sekaan vähän sfp 30 voidetta, sillä suojakerroin tästä puuttuu.
Voide imeytyy iholle hyvin ja jää aika mattaiseksi.

Tuubi on myös riittoisa ja hintaa tällä n 10€.



Nämä *PLANTUR 39 hopeatuotteet hiuksille ovat ihan mielettömiä, suorastaan mun hiusten pelastus vaalennuksen jälkeen. Vaikka vaalennan platinanvaalealla sävyllä, hiuksiin jää aina keltaisuutta.

Näitä kun ole käyttänyt heti vaalennuksen jälkeen, on keltaisuus kadonnut muutamassa päivässä ja pysyykin poissa vaikka pesuväliä harventaa. Sävy toki syvenee käytön myötä.
Shampoo vaahtoaa hyvin, tuoksu on mieto ja olen antanut tämän vaikuttaa 2-5 min, riippuen kuinka
paljon haluan hopeasävyä hiuksiin jäävän.

Hoitoaine on kätevästi tuubissa, jossa kapea suutin jolla on helppo annostella, tykkään!
Hoitoaineenkin pidän 2-5 min päässä, yhteisvaikutuksella saa parhaan tulokset.

Plantur 39 sisältää fytokofeiinia joka kulkeutuu hiusjuuriin päänahan kautta eli juuri sinne,
missä sitä tarvitaankin.
Kofeiini voi suojata hiusjuuria, tukea hiusten kasvua ja auttaa myös estämään ennenaikaista
hiusten lähtöä ja ohenemista. Mulla on todella ohuet hiukset, enkä tästä niiden halua yhtään ohentuvan joten kofeiinia kiitos :)

Tuotteet sopivat myös harmaille hiuksille ja ovh n 17,50€.





Sellainen trio tällä kertaa. Oliko tuttuja?
Käytätkö sävyttäviä hiustenhoitotuotteita?

Maikku

10 kommenttia:

  1. Kiitos tuosta Aco vinkistä! Itse olen käyttänyt Clarinsin itseruskettavia tippoja kasvoille kosteusvoiteen seassa aina, kun on tuntunut, että kasvot kaipaa vähän väriä.

    Mukavia sunnuntaita Maikku! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla että tippojakin voi sekoittaa voiteeseen, sillä mulla on myös sellaisia ja oon vähän arkaillut yksistään niin käyttöä kasvoilla, mutta tuo sekoitus vois toimia.

      Mukavia hellepäiviä ♥

      Poista
  2. Vaikka minulla on reippaasti tummemmat hiukset kuin sinulla, niin pesen niitä välillä hopeashampoolla. Shampoo tuo hiuksiin kylmemmän sävyn. Acon tuotteet ovat kyllä hyviä.
    Ihanaa alkavaa viikkoa sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta juu, taittaahan se tummempiakin hiuksia.
      Hopeatuotteet on kyllä välttämättömiä, muuten mulla olis niin keltaiseen
      taittuva sävy.

      Samoin Outi ♥

      Poista
  3. Käytänhän mä sävyttäviä hiustuotteita, huomenna itseasiassa tulossa postaus, koska oon kokenut noi usein päänahalle haastaviksi, kun kuivattavat. Mutta vihdoin löysin jotain, joka ei kuivata, vaikka käyttäisi useammin kuin kerran viikossa. Toki eivät ole niin pigmenttisiä, mutta sit en kaipaakaan. :)

    Aurinkoista päivää Maikku. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiva kuulla, tulempa lukemaan! Mua nämä Planturin tuotteet ei ole kuivattaneet, en ole itseasiassa edes ajatellut että saattaisivat tehdä niin.
      Nyt on kun olen näitä käyttänyt, niin huomaan että pari kertaa viikossa riittää ihan mainiosti.

      Hellteistä iltaa ♥

      Poista
  4. Kiitos Planturin vinkistä, pistän harkintaa tämän. Itselläni on todella vahva keltaiseen taittava pigmentti ja välillä tukka kaipaa sitä viileyttä kun kampaajan taikoma viileys on kadonnut ennen seuraavaa kertaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama ja se välillä tuntuu tunkevan esiin heti vaalennuksen jälkeen niin voimakkaasti, että nämä ovat suorastaan pelastus.

      Poista
  5. Tää muistuttikin mua siitä, että voisin ottaa itsekin ton ACO:n voiteen käyttöön, kun sellainen kaapista löytyy :D Ja muutenkin kokeilla jotain vartalolle tarkoitettua sävyttävää voidetta tai jopa itseruskettavaa! Planturin kaksikko kuulosti myös hurjan hyvältä, täytyy pitää noi mielessä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta kiva :) Mä oon vannoutunut Doven käyttäjä vartalolle, se on edullinen ja luotettava. Ei jätä raitoja ja imeytyy hyvin. Usein levitän sitä johonkin tavalliseen voiteeseen ja levitän, jää kaunis päivetys.

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥