tiistai 21. toukokuuta 2019

Tämä vai tuo?


Luin tämän kivan  Tämä vai Tuo-postauksen Sarin Zaza`spetals-blogista ja saattaa olla että olen vastaavan tehnyt joskus mutta haitanneeko tuo.Aikani kuluksi uudestaan.

Oon siis täällä mökkihöperöityneenä, sillä aamusta alkoi kamala migreeni ja pääsin vasta iltapäivällä sängystä ylös. Onneks harvemmin on näin hurjaa.
Koirien kanssa lenkkeilystäkin tuli lyhyt, kuumuus ei tee hyvää migreenissä ja niin kamalasti lentää voikukan haituvia että kun jo muutenkin siitepöly- oireita, niin tuntuu että ne pahentaa.
Onko muilla oireilua?

Mutta sitten asiaan...


Oma väri hiuksissa vai värjätyt hiukset?

Värjätyt. Oli jo pitkään puolittain oma väri, mutta hiukset näyttivät kokoajan epäsiisteiltä kun tyvikasvu alkoi näkymään ja vuoden tauon jälkeen vaalensin.

Mini vai maksi?

Hmmm, riippuu asiayhteydestä. Mulla tuli ekana mieleen maksamakkara :D
Kun niitä on kahta eri kokoa, hurja mun mielikuvitus mutta ehkä tässä haetaan mieltymystä.
Rakastaisin minihameita, mutta näillä koipeloilla verhoudun maksimekkoihin ja oikeastaan ne ovat kyllä aikas ihania.

Mekko vai housut?

Riippuu tilanteesta, mutta useimmiten housut. Tykkään kyllä mekoistakin, niitä on kertynyt melkoinen määrä joten saanko vastata, talvella housut, muutoin mekko.
Vaikka käytän kesällä molempia...ompa vaikeaa.



Bikinit vai uimapuku?

Voitteko kuvitella että ostin vasta aikuisiän ekan uimapuvun ja senkin vain siksi, että olen menossa kesällä kuntoutukseen jossa uintia ja se ei taida olla soveliasta bikineissa.
Mutta muuten kyllä bikinit, kauniit biksut päällä lähtee kymmenen kiloa pois ja itsevarmuutta tulee 10 senttiä tilalle, heh.

Yöpaita vai pyjama?

Ei oikein kumpikaan, kun viihdyn useimmiten pehmoisessa kimonossa ennen nukkumaanmenoa mutta enempi yöpaita.

Kiharat vai suorat hiukset?

Oih, koska mulla on piikkisuorat niin tietty toivoisin kiharat ja ajattelinkinkin kokeilla Curly girl-metodia, jospa mulla vaikka olisikin piilo luonnonkiharat!

Lyhyet vai pitkät kynnet?

Pitkät, muttei överit vaan sellaiset  joilla pärjää hyvin arkiaskareissa



Olkalaukku vai reppu?

Olkalaukku pääasiassa, mutta tarpeen vaatiessa reppukin. Vaikkapa jumppaan olis hassua mennä olkalaukun kanssa, ellei se olis ns treenikassi.

Napit vai nepparit?

Jaa, oisko napit kun ne saa ommeltua takaisin irrotessaan toisin kuin nepit

Pinkki vai sininen?

Tää on helppo, pinkki

Musta vai punainen?

Musta, se on turvaväri. Musta olis kiva jos mun vaatekaapista löytyis kaikkia vaatteita mustana ja sit jossain toisessa värissä. Musta on niin helppo.



Ballerinat vai korkeat korot?

Korkeat korot, vaikken just nyt niitä voi käyttääkään. Ne on vain aina niin paljon naisellisemmat kuin yhdetkään ballerinat. Saa olla eri mieltä :) Mun rakkaus korkeisiin korkoihin on niin syvää, että kerään kokkareita sitten vaikka kaappiin jos en niitä voi käyttää.

Suihku vai kylpy?

Suihku, muutaman kylpyvuoden jälkeen. Se on turvallisempi ja helpompi.

Buutsit vai sandaalit?

Kenellä? Miehellä buutsit, mulla sandaalit sillä mä en oo yhtään buutsityttöjä.

Rannekoru vai kaulakoru?

Saako molemmat? No jos ei niin kaulakoru ja se mulla aina onkin, rannekoruja käytän kodin ulkopuolella ja juhlissa.



Ruudut vai raidat?

Raidat

Makeat vai suolaiset herkut?

Makeat tietty, vaikka kun herkuista puhutaan niin maistuu ne suolaisetkin

Kuntosali vai ryhmäliikunta?

Ryhmäliikunta ja mulla onkin oikein Isolla Iillä ikävä zumbaa ja muita hetkutuskumppia.
Jospa syksymmällä kykenisin niihin.

Kirpputori vai ostoskeskus?

Nyt on vaikea, sillä molemmissa on puolensa. Mä tykkään siisteistä kirppareista mutta ehkä valitsen ostoskeskuksen, sillä jos etsii jotain tiettyä niin sit harvemmin kirpparilta löytää, sieltä tekee enemmänkin yllätyslöytöjä.

Kaupungille shoppailemaan vai luksushemmottelua kylpylässä?

Luksushemmottelu kuulostaa aivan ihanalta ja on suunnitelmissakin jossain
vaiheessa tuollaiselle reissulle lähteä.


Näitä voisi tehdä aika ajoin vaikka samoja, koska elämä muuttuu kokoajan ja minä siinä mukana :)
Millaisia vastauksia sulle olis tullut?

Maikku




3 kommenttia:

  1. Hauska postaus! Näitä on aina mukava lukea.
    Iloista viikkoa!

    VastaaPoista
  2. Muutama sama vastaus olisi tullut täältäkin.
    Ihanaa keskiviikkoa sulle Maikku <3

    VastaaPoista
  3. Olipa hauska postaus! Tällaisia on hauska lukea. Jos sopii, niin kopioin tämän myös omaan blogiini. :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥