lauantai 13. tammikuuta 2018

Viikonlopun varrelta

Leppoisaa lauantaita ♥

Viikko vierähti aika sukkelaan vaikka olikin pitkästä aikaa normaalipituinen.
Ompa ollut ihanaa kun aurinko välistä pilkahdellut hetkittäin ja pikku pakkasta, niin tykkään.

Tänään oltiin vihdoin meidän läheistä luistelukenttää jäädyttämässä ja päästään ehkä luistelemaan useampaan kertaan kuin viime talvena. Muistelen että silloin se jäädytettiin useasti mutta aina pakkaspäivän jälkeen lämpeni ja jää suli, jospa nyt pysyisi edes muutaman viikon.

Oon nyt luvannut itselleni että herkutella saa vain viikonloppuna mutta joka ilta olen 
iltapalaksi tehnyt tälläisiä terveellisiä herkkuannoksia :)
Välillä myös miehelle ja smoothiekulhot  kelpaa myös juniorille. 
Instassa näitä jo jaellutkin :)




Eilen käytiin miehen kanssa leffassa kaksin, katsomassa Kaikki oikein.
Ihan jees leffa, mutta mä jotenkin odotin enemmän....luksusta, överiä, hauskuutta, oikeastaan kaikkea.
Leffa kertoi myös äkkirikastumisen kääntöpuolen, kun ei enää luota kenenkään vilpittömyyteen ja mikään ei tunnu miltään. Tottahan sekin puoli, mutta silti mä oisin nähty mieluummin leffan kertovan ennemminkin sellaisesta hetkellisestä holtittomuudesta ja hurvittelusta kun kerrankin on varaa.
 Leffa oli siis vähän vaisu mun odotuksiin mutta ihan katsottava kuitenkin.
Jokainen varmaan on joskus pohtinut, mitä jos mä voittaisin, niin mitä sitten?

Mä lottoan todella harvoin, mahdollisuus voittaa on siis minimaalinen mutta aina haaveilla saa :D
Myönnän silti että tänään laitoin muutaman rivin lottoa menemään...hih.



Tänään ollaankin pitkästä aikaa kaksin.
Päivällä käytiin kirppiskierroksella tyhjin käsin ja poikettiin Tapanilassa kivassa 
kahvilassa, nimeltä Rönttösrouva:D

Nimi tulee noista rönttösistä mitkä on kainuulaisia perinneherkkuja. 
Se on ohra-tai ruistaikinasta tehty piirakka jossa on imellytetystä perunasta ja
marjasta tehty täyte.

Aika maukas oli ja "jälkkäriksi" herkuteltiin puolukkarommisuklaa viettelys, 
joka oli kyllä nimensä mukainen ♥



Äsken käytiin tyttöjen kanssa taas metsälenkillä ja seuraavaksi luvassa Danan trimmausta, sokerikuorintaa ja saunomista, siis koiran kanssa ♥ Ja Netlixiä kullan kanssa.

Miten siellä lauantaita vietetään? 

Maiccu


20 kommenttia:

  1. Mä luin ton Anna-Leena Härkösen Kaikki oikein kirjan mutta ei oikein napannut..leffan tuottaja näiltä kulmilta ja tuttu joten ehkä meen kattoo ...ehkä olisi parempi. Mukavaa viikonloppua..täällä rentoudutaan vain!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä just miehelle sanoin että pitäisköhän lukea kirja kun leffa nähty mut saa nähdä tuleeko luettua.Ihan parasta vaan rentoutua ♥

      Poista
  2. Mukavan kuuloista viikonlopun viettoa :) Itse kävin eilen kaverin luona hankkimassa pienen päänsäryn tälle päivälle. Mutta mukavaa oli :) Tämä päivä onkin mennyt pötkötellessä. Kohta Taika nukkumaan ja sitten HerraMiehen kanssa töllön tuijotusta. Mukavaa viikonlopun jatkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus se kannattaa :) Pikku päänsärky voi olla pieni hinta hauskasta illasta ;)Ja taas se viikonloppu häämöttää, mukavaa illanjatkoa!

      Poista
  3. Ihanan näköisiä herkkuannoksia. Täälläkin pitäisi alkaa satsaamaan enemmän taas marjojen syöntiin. Tytär meillä lähti hetki sitten kanssa luistelemaan. Luisteleminen onkin mukavaa puuhaa, vaikka ei ole tullut vähään aikaan luistimia jalkaan laitettua.
    Mukavaa viikonlopun jatkoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon koittanut syödä joka päivä ja näin ne maistuu parhaiten ♥ Mä en oo vielä päässyt luistelemaan mutta kunhan lentsusta selviän, niin menen kyllä :) Mukavaa illanjatkoa!

      Poista
  4. Ihania herkkuja ja muutenkin mukavan kuuloinen viikonloppu teillä!

    VastaaPoista
  5. Ihanan näköisiä marjaherkkuja, todella kauniita asetelmia:)
    Olen tehnyt (ja teen tänäänkin) kotihommia koko viikonlopun, jee-jee;) Niin, ja nukkunut:)

    VastaaPoista
  6. Oi miten hyvän näköisiä annoksia!

    VastaaPoista
  7. Ihanalta kuulosti ja näytti:)♥ Tuo leffa pitäisi kyllä nähdä..eikä se lottovoittokaan pahaa tekisi:) Täällä meni viikonloppu vapaillessa ja töitä tehden. Mukavaa alkavaa viikkoa♥

    VastaaPoista
  8. Ihanat nuo smoothie bowlit <3 Oikein nälkä tässä tuli.
    Kiitos muuten leffa arvostelusta, jää minulta tuo elokuva varmaan katsomatta. Katson muutenkin tosi vähän suomalaisia elokuvia, sen täytyy olla todella hyvä, jotta menen katsomaan, ja tämä ei ihan siltä vaikuta ;)

    Mukavaa viikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, marjat tekee niistä niiiin herkullisia :) En mä tuota leffaa suosittelekaan erityisesti, ihan katsottava mutten hehkuta.
      Mukavaa loppuviikkoa ♥

      Poista
  9. Oijoi mitä smoothiekulhoja vaik onko nuo jogurttikulhoja, ihania ja voisin noilla miltei elää. Ehkä kurkin tuon leffan sitten ihan kotikatsomosta. ;)

    Kivaa tiistaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Smoothiekulhoja sekä soijajugurttikulhoja :) Mä voisin myös mut usein jaksan rakentaa näitä vaan iltapalaksi :) Kivaa iltaa!

      Poista
  10. Onpa herkullisen näköisiä smoothiejuttuja :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥