torstai 5. lokakuuta 2017

Kynsikoristeluja

Vaikka tällä viikolla voimia ja aikaa ei ole ollut mihinkään ylimääräiseen,
yhdestä en luovu ja se on kynsilakkaus ♥

Löysin ihania KISS polish popp- kynsitarroja ja nyt on tullut 
tuunattua kynsiä tämän tästä.
Harmi vain että paketissa ei ollut kovin paljon yksittäisiä tarroja 
ja oon jo etsimässä uusia
kynsikoristeita. 

Tästä Essencen harmaan todella peittävästä lakasta oon tykännyt paljon. 
Harmaa yksinään on vähän tylsä mutta yhdistettynä 
hopeaan glitteriin (Depende) ja näihin kynsitarroihin, saa kivoja komboja ♥






Onko sulla vinkata joistain kivoista kynsikoristeista tai tarroista?

Viikonloppuna on luvassa taas arvontaa ja tällä kertaa mulla
on ilo arpoa I love me-messulippuja ♥
Kannattaa pysyä kuulolla.


Maiccu

6 kommenttia:

  1. Tosi kauniit kynnet!❤️
    Minullakin on yksi harmaa kynsilakka.
    Kynsitarroja tulee harvemmin käytettyä. Enkä ole niitä aikoihin ostanutkaan.
    Kivaa illan jatkoa sinulle!❤️❤️

    VastaaPoista
  2. Kauniit kynnet! Itsellänikin on vaaleaa ja tummempaa harmaata.
    Kivaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  3. Kauniit kynnet! <3
    Täältäkin löytyy tuo samainen kynsilakka ja olen sen päälle laittanut kanssa kerroksen glitterilakkaa.
    Joskus olen kynsitarrojakin kokeillut.
    Kivaa loppuviikkoa! <3

    VastaaPoista
  4. Täällä yksi kateellinen kuolaa kauniit akynsiäsi :D En voi työnipuolesta pitää minkäänlaista lakkaa saatika edes pitkiä kynsiä ja ihailen aina toisten kauniita käsiä.
    Ihanaa viikonloppua sinulle ja kauniille kynsillesi <3

    VastaaPoista
  5. Niin kauniit kynnet! 😍 Mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥