sunnuntai 11. maaliskuuta 2018

Muumimaista kosmetiikkaa


Olen käyttänyt XZ:n tuotteita vuosia ja tykännyt.
Ja koska pidän myös Muumeista, täytyi tämäkin setti ottaa testiin :)


Pikku Myy suihkushampoo onihanan marjainen tuoksu, sitä ei tosin taideta enää valmisteta.
Meillä pojat ovat käyttäneet tätä myös, sopii niin hiusten kuin vartalon pesuun mikä on kätevää.


Uuh, tää shampoo on  ihan mielettömön ihanan tuoksuinen banaani, ihan karkki banaani ♥
Pesee hiukset hyvin ja vaikka on lapsille tarkoitettu, niin sopii vähän vanhemmallekin;)
On muuten väriaineeton ja silikoniton, siitä plussaa.


Selvityssuihke auttaa avaamaan takat ja vähentää sähköisyyttä, joten tää on superhyvä tuote etenkin talvella. Tämän tuoksu on mös kivan marjainen eikä käy nenään eikä aiheuta migreenioireita.

Mun on pakko käyttää suihkutettavaa hoitoainetta tai selvityssuihketta joka hiustenpesun jälkeen,
muuten ihan takkutukka :D Tämä toimii hyvin ja voisin kuvitella että pikkuisten pidempiä hiuksia on helpompi selvittää kun on ensin suihkinut vähän Muumia ♥



Pisteenä iin päälle, kaikki tuotteet valmistetaan Suomessa Heinävedellä.
Mä oon käyttänyt varmaan kaikkia XZ:n tuotteita, mutta muumit ovat jääneet kauppaan, kun
olen ne mieltänyt vain lasten tuotteiksi.
No onhan meillä niitäkin (siis lapsia) ja  kokemuksen perusteella nämä sopivat kyllä koko perheelle.

Käytetäänkö teillä erikseen lasten ja aikuisten tuotteita?

Maiccu

20 kommenttia:

  1. Muumi-tuotteet on ihania. Tuon selvityssuihkeen tuoksu on tosi hyvä. Monet lasten selvityssuihkeista haisevat niin pahalle, ettei ole kiva pitää lasta sen jälkeen sylissä... Ihanaa tämä tuoksuyliherkkyys... Muumit rulettaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä yllätyin myös kuinka ihania ovet! Mulla on myös tuota tuoksuyliherkkyyttä migreenin kaverina :/ Ei kiva.

      Poista
  2. Ihanat muumi tuotteet! <3
    Aina olen mieltänyt ne jotenkin vain lasten tuotteiksi, mutta tosiaan miksi niitä ei voisi aikuisillekkin ostaa. :)
    Suihkutettavaa hoitoainetta täälläkin usein vielä pesun jälkeen käytetään. Kätevä apu hiusten selvitykseen.
    Mukavaa sunnuntai-iltaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan sama mulla :)Tää selvityssuihke on tehokas ja tuoksuu kivalle ♥

      Poista
  3. Mä rakastan tuota banaanishampoota ja selvityssuihketta! ❤️

    VastaaPoista
  4. Ihania Muumi tuotteita!
    Banaanintuoksuista shampoota on pakko ostaa ja kokeilla.😀😍
    Käytän suihkutettavaa hoitoainetta ja välillä hiuksiin jätettävää hoitoainetta.

    VastaaPoista
  5. Pitäisiköhän itselläkin kokeilla? Iso plussa suomalaisuudesta. Meillä on neidin kanssa sellainen hiuslaatu että ne kaipaa kunnon tehohoitoa selvitäkseen suihkun jölkeen takuista, sen vuoksi ostan tosi hoitavia hoitoaineita.

    VastaaPoista
  6. Söpöt purkit, varmasti pienten ja hieman suurempienkin Muumi-fanien mieleen!

    VastaaPoista
  7. Banaanin tuoksuinen shampoo houkuttelee näistä eniten:) Lapseni ovat jo yli kolmekymppisiä, mutta muistikuvani mukaan käytin heillä lastenshampoita. Itse voin käyttää mitä vaan, mutta en ehkä ihan vauvojen tuotteita kuitenkaan;)
    Kivaa uutta viikkoa Maiccu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin, banaani on ihana tuoksu! Nämä ospivat kyllä koko perheelle käyttöön :)Samoin !

      Poista
  8. Onpas ne suloisissa purkeissa ja vaikuttavat hyville <3 Voisin ostaa tänne aikuisten kotiinkin.

    VastaaPoista
  9. Meillä ei lapsia enää asu. Mutta tyttärenpoikia varten on kyllä lasten tuotteet kylppärissä.

    VastaaPoista
  10. Tuota selvityssuihketta olen joskus käyttänyt :) Mutta siis rakastan banaania, tuo shampoo menee heti seuraavalla kauppareissulla testiin, kiitos vinkistä!!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥