maanantai 15. helmikuuta 2016

Superdiettiä mukaillen päivä 8

Uusi viikko ja uudet kujeet :) -2 kg ja voiko muuta olla kuin tyytyväinen??

Tämä viikko tulee syömisten osalta olemaan hyvin samanlainen kuin edellinen, aamupuuroon hiutaleita vähän vähemmän mutta muuten pidän määrät ennallaan.

Aamupalaksi pieni smoothie koska paistoin pari valkuista kauraleivän päälle.



Lounaaksi tylsää parsaa, porkkanoita, pinaattia ja kanajauhelihaa raejuustolla. En yksinkertaisesti jaksanut alkaa kokkailemaan kummempaa kun jauhelihaa oli valmiiksi paistettuna jääkaapissa.
Vähän salaattia kylkeen ja se oli siinä.

Välipalaksi hedelmiä  ja muutama cashewpähkinä. Niistä kun saa niitä hyviä rasvoja:)
Päivällinen oli eilistä bataattikeittoa ja iltapalaksi jo tutuksi tullut rahka marjoilla.




Oot varmaan samaa mieltä, ettei joka ateriaa tarvitse kuvata tai yksityiskohtaisesti sepustaa, olet jo viikon aikana nähnyt mitä suunnilleen syön mikä on ruokarytmini? Mikäli haluat vinkkejä mahdollisesti omaan diettiisi tai  haluat tietää jostakin lisää, kysy ihmeessä. Jaan mielelläni omaa tietoa ja kokemuksia.

Voin kertoa etten normaalisti asettele verigreippiä noin kauniisti välipalaa varten, mutta näyttäähän se kauniimmalta ja estetiikka on puoliruokaa.

Asiasta kukkaruukkuun, munakas on muuten myös hyvä ja helppo ruoka, siihen vähän kasviksia kaveriksi, maistuu! Mä en vain voi paljon kananmunia syödä, vatsa ei tykkää ja kolestrolikin himppasen  korkea, joten siksi kohtuudella ja jätän keltuaisetkin pois, toki niissä myös rasvaa eli jos laihdutat niin kolmen munan munakkaaseen ei kannata kaikkia keltuaisia laittaa.

Suosin vapaan kanan munia, luomuakin. Näistä monia mielipiteitä, mielikuva vain vapaan kanan munista kuulostaa oikeammalta kuin häkkikanalan. Vaikka lopputuloksen kannalta niiden elämä voi olla hyvinkin samanlaista eikä yhtään onnellista.
Mutta onhan vielä erikseen ne Onnellisen kanan munat, ne ovat varmaan parhaita<3

Tästä on hyvä aloittaa uusi viikko. Aurinkokin pilkisteli ja mieli pirteämpi lisääntyneen valon myötä.

Energistä alkuviikkoa!

Maiccu

2 kommenttia:

  1. Vau! Sullahan on ollu hyvä aloitus! :) ite aattelin käydä vaalla vasta kahden viikon päästä aloituksesta. Nuo treenit kerää nestettä lihaksiin niin, että viikon päästä ei välttämättä näy vielä vaakalla ja sit vaan masennun.. :D

    VastaaPoista
  2. Tuo on kyllä totta! Mä en pysty nyt treenaamaan, joten onnistun jos onnistun ihan näillä syömisillä. Mutta tämä SD ohjelma oli ilman treeniä oleville, joten sinänsä meen ohjeiden mukaan. Mulla lähtee helposti ekat kilot mutta sitten tekee tiukkaa...tää on jo liianakin tuttua :) Tsemiä!!!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä -kiitos kun kommentoit ♥

Facessa