sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Diettipäivä 14

Kolmas päivä matalalentoa ja säästän teidän yksityiskohdista tiivistämällä olon " raihnaiseksi", mikä ihana tapa aloittaa hiihtoloma lasten kanssa. 

Sunday-sukat

Ruoka ei oikein maistu mutta kun tiedän kuinka tärkeää kipeänäkin on syödä, koitin nauttia aamiaisesta pitkän kaavan mukaan.
Tuorepuuroa tein tänäänkin, mähän oon yllättänyt ihan itsenikin tykkäämällä siitä näin paljon :D


Muille paistoin croisantteja, ne maistuisi mullekin mutta....



Jaksoin sentään piipahtaa miehen kanssa Ikeassa hakemassa lasipurkkeja ja kasvihuoneen sekä pikavisiitillä ystiksen luona. Kaupasta tankattiin vihannekset ja hedelmät sekä rahkat. 
Voi että mä jo odotan kesää ja tuoreita marjoja sekä kiitän itseäni että niitä joka vuosi kerään tai ostan ja pakastan.

Ruoanlaiton sijaan mä käperryin sohvalle koiran kainaloon (tai päinvastoin) ja annoin mieheni huolehtia ruoanlaitosta. Kerrankin yhteinen ruoka, jota kaikki voi syödä -jauhelihakeitto <3

Siirrän suosiolla siementen istuttamisen parempaan päivään vaikka mieli tekisi. Huomenna taas vaaàlle ja totuuden hetki.

Muistakaa levätä ja höllätä aina välillä, minäkin yritän.

<3 Maiccu


2 kommenttia:

  1. Zemppiä diettiin! Kuten hih omasta blogista näkyi, dietti ei aivan nyt ole meikäläisellä mallillaan, mutta inspiraatiota odotellessa. Joskus se tulee itseinhon kautta. Kivaa, että oli lukijapalkki, liityin lukijaksi. :) Mukavaa iltaa <3

    VastaaPoista
  2. Kiva kun liityit, tervetuloa :) Mä oon tälläinen jojoilija, ei oo eka dietti mutta opettelen samalla elämäntaparemonttia ja se vasta vaikeaa on! Dietin aloitukselle on oltava oikea hetki -vain riittävän motivoituneena onnistuu. Muksaa iltaa myös sinulle <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä -kiitos kun kommentoit ♥

Facessa