lauantai 20. helmikuuta 2016

Diettipäivä 13

Sama vetämätön raskassoutuisuus jatkuu. Pieni aamulenkki koiran kanssa tuntui siltä että olisin juuri kovasta lentsusta toipumassa ja kotirappusissa alkoi hengästyttämään!

Laitoin blenderiin tänä aamuna vaikka sun mitä jotten ainakaan vitamiinien puutteesta johdu :) 
Onhan tää mun kropalle aika shokki kun ei leipää nimeksikään, eikä namia ollenkaan.
Nyt myös d-vitamiinia ja muitakin lisäravinteita purkista lisäksi. Eiköhän ala helpottamaan. 

Aamupuuro olikin erilainen, tein toista kertaa elämässäni tuorepuuroa ja tää oli hyvää!!


Löysin hyvän perusohjeen jota voi jokainen makunsa mukaan muokata ja mun puurossa oli:


  • Kaurahiutaleita 1 d
  • Mantelimaitoa 1 dl
  • Rahkaa 100g
  • 1/2 Banaania 
  • Mansikkasosetta 0,5 dl
  • Päällä pähkinärouhetta, pellavansiemeniä ja gojimarjoja

Välipalapatukka kulkee nykyään aina käsilaukussa siltä varalta että nälkä iskee, ennenkuin pöytä on katettu. Nytkin olin ystävän kanssa liikenteessä ja oli kiva ottaa kahvin kaveriksi patukka, muutoin olisin voinut nälissäni sortua pullaan. Tänään olisi vielä karkkipäivä, mutta katsotaan pidänkö kuitenkaan. Eilisestä jätskistäkin alkoi vatsaa vääntämään, ehkä mun on hyvä nyt pidättäytyä sokerista ja kevyempi olo helpottaa siinä pysymistä.


Vettä koitan myös juoda mahdollisimman paljon! Useamman litran päivässä. Muistathan sinäkin juoda riittävästi.

Päivällinen oli eilinen pizza ja tää pohja jää mulle kyllä vakikäyttöön jatkossakin. 
On niin helppo ja hyvä! Vehnää kun koittanut pidempään vältellä niin tämä on taas yksi oiva keino välttää sitä tekemällä toisenlainen pizzapohja.

Leppoisaa lauantaita murut <3

Maiccu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on minulle tärkeä -kiitos kun kommentoit ♥

Facessa