perjantai 19. helmikuuta 2016

Diettipäivä 12

Jostain syystä olen ollut hieman huonovointinen tänään. Huippannut, askeleet painaneet ja tuskanhiki ihan pienissä askareissa. Aineenvaihdunta on kyllä vilkastunut, johtuu varmaan säännöllisistä syömisistä eikä ollenkaan huono.

Aamupalan syöminen oli pitkähkö prosesi, ei olis millään uponnut ja sama oli lounaan kanssa. 
Toki normaalistikin on päiviä ettei kaikki maistu mutta normioloissa on enemmän valinnanvaraa kuin nyt. 

Vähän nauratti kun K-kaupan setä oli lähettänyt mulle s-postiin henkilökohtaisia tarjouksia ja yllätys, se taitaa tuntea mut kun tietää että hedelmiä, vihanneksia ja kukkiahan mä nykyisin hamstraan ;)



Meillä on tänään luvassa pizzaperjantai ja kokeilen kesäkurpitsaa pizzapohjana:

http://badmamaskitchen.blogspot.fi/2014/05/gluteeniton-ja-jauhoton-pizza.html

Tosin juustoraaste oli kevyintä (16,5%) mitä löysin ja unohdin ostaa kesäkurpitsaa lisää, joten käytin tähän yhden normikokoisen kesäkurpan ja lisäsin vain munan ja 2 dl juustoraastetta +mausteet.












Tein kaksi annosta koska ihme ja kumma ainekset riitti. Päälle laitoin jauhelihaa, tonnikalaa (vedessä), tomaattia, vähän kevyt fetaa ja kevytjuustoa. 
Vahvoja mausteita kuten chiliä ja valkosipulia rakastan, mutta käytän varovasti koska mun maha ei niistä tykkää.No olis tuohon voinut normaalijuustoakin käyttää mutta mä oon tälläinen, rasvaa välttelevä - sokeri onkin sitten ihan eri asia :)



Pohja-ainekset riitti kahteen lättyyn, joista toinen huomiseksi. 



Yleensä teen pizzaa useamman pellillisen, mutta ollaan huomenna osittain ulkoruokinnassa joten siksi vähempi on tänään enempi :D Muu perhe saa jakaa yhden pellillisen ihan tavista! Mutta tätä teen toistekin, oli niin hyvää!



Iltapalaksi onkin tänään pikkuisen jäätelöä myös minulle, because I deserve it :)

Ihanaa iltaa ja nauttikaa viikonlopusta,

Maiccu





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on minulle tärkeä -kiitos kun kommentoit ♥

Facessa