tiistai 28. marraskuuta 2017

Kynsilakkausta & koristeluja


*Blogiyhteistyö

Oon kynsilakkojen hamsteri = suurkuluttaja. 
Niitä onkin kertynyt aikamoinen kokoelma ja ehkä vähän liikaakin, 
mutta kun niitä nyt vain niin Ihania sävyjä ja kun hintakaan ei päätä huimaa, 
tulee niitä helposti hankittua.

Mulla on pari suosikkia yli muiden ja toinen niistä on Depend.
Merkissä kohtaa hinta-laatusuhde superhyvin ♥
Sävyjä on paljon, aina kun käyn KICKS:ssä jotain uutta on tullut.
Pigmentti on hyvä, usein jo yksi kerros lakkaa riittää, usein laitan
kuitenkin kaksi jotta pysyvyys ja peittävyys maksimoituu.

Nyt mulla kävi tuuri sillä sain aivan Ihanan yhteistyön
Depend Cosmeticsin kanssa ja pääsen esittelemään teille viime syksyn sävyjä.
Tosin mukana näissä lakkapostauksissa saattaa olla mun omaakin kokelmaa, kuten nytkin.

Tässä alla on syysmallistoa joista pari lakkaa heti kokeilin :)


Mä paitsi tykkään lakata kynsiä, myös koristella niitä.
Koristeissa on vain tosi paljon eroja, monia on vaikea asettaa kynsille 
ja vaikka kuinka kiinnittää päällyslakalla, ne eivät pysy.

Sain lakkojen lisäksi ihania tarroja, jotka ovat kuin koruja ja 
hetihän mun piti päästä askartelemaan :) 
Näissä kynsissä on nyt kolmea eri sävyä sekä kynsitarroja ♥ 
Päällä tietty myös päällyslakka.

Näitä alla olevia mä käytin tällä kertaa:





Yhteistyössä Depend Cosmetics:n kanssa, kiitos♥


Mitä tykkäät? Miten sä lakkailet, yhdellä vai useammalla sävyllä?
Onko Dependin lakat tuttuja?

Joulukuun aikana on luvassa lisää lakkauksia ja aivan ihana arvonta,
jossa voit voittaa Dependin tuotteita :)

Maiccu

6 kommenttia:

  1. Huoh...minä en lakkaile millään, kun ei sovi työnkuvaan...ihailen vain aina vain toisten kynsiä....ehkä joskus minullakin ;)
    Mukavaa viikonjatkoa kauniille kynsillesi ja tietenkin sinullekin ;D

    VastaaPoista
  2. Lakkailen itsekin ja tykkään kaikista koristeista. Olen vaan aika amatööri noissa koristelussa.
    Kauniit ovat kyntesi!
    Mukavaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  3. Tosi tyylikkäät ja kauniit sävyt. Mulla on ollut jo vuosikausia rakennekynnet, joten itse en lakkaile. Olen aivan tumpula sellaisissa hommissa, niin parempi antaa ammattilaisen hoitaa.
    Upeat korut<3

    VastaaPoista
  4. Kauniit kynnet ja ihanat sävyt.
    Kesäisin tulee enemmän käytettyä kynsilakkaa ja joskus on tullut niitä koristeltuakin. Jotenkin se sitten lopahtaa aina näin talven tullen.
    Kynsilakkoja täältäkin löytyy laatikollinen.
    Nyt tuli kyllä sellainen tunne noita sinun kynsiä katsoessani, että taitaa saada täälläkin kynnet lakkakerroksen. ;)

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet! Ihan liian harvoin itse lakkaan kynsiä :/

    VastaaPoista
  6. Oiii miten kauniit kynnet! Kauniita sävyjä noissa lakoissa.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥