maanantai 10. huhtikuuta 2017

Alkuvuoden loppuneet kosmetiikkatuotteet

Luulin jo että mun kuvat alkuvuoden loppuneista oli kadonnut mutta löysinkin ne ja nyt on sitten tässä kaikki alkuvuoden aikana loppuneet tuotteet. Vähän hujan hajan mutta kuitenkin.

Shaving geelinä tää Lidl Cien merkki oli hyvä ja hinta-laatusuhde hyvä.
Pullo on riittoisa ja tuoksu niin mieto että sanoisin tätä unisex-tuotteeksi.
Taitaa olla niitä harvoja tuotteita meidän perheessä, jtka miehen kanssa yhteisiä.

Got22 stylig spray on kestänyt mulla ikuisuuden ja sen oli aikakin loppua.
En tykännyt tuoksusta yhtään, oli vähän pistävä ja tunkkainen mutta säästäväisenä tyttönä käytin loppuun asti!

Pieni puteli oli  Schwarzkopfin suihkutettavaa hoitoainetta jossa oli taas niin tymäkkä tuoksu että sitä ei kyllä migreeniin taipuvainen vois isompaa pulloa edes käyttää :D En tykännyt.

XZ tuotteet on ihan vakkareita, eniten tykkään  suklaasta ja vaniljasta mutta tää sarja on musta onnistunut ihan kokonaisuudessaan. Kaikki  tuotteet on hyviä ja tuoksut sopivan mietoja mun herkkään nenään. Tykkään että hiukset jää helposti kammattaviksi pesun jälkeen ja näillä jää.

Takana Garnierin hoitoaine, mietin just et mulla taas sama käytössä ja miksi kun en tykännyt tuosta edellisestäkään. Onko se tuo väri vai merkki joku mut aina houkuttelee ostamaan tuotteen??
Käykö kellekään muulle näin?



Kynsilakan poistoainetta menee aikalailla. 
Molempi parempi- Mirame on ana luotettava mutta ei tää Maybellinenkaan oo hullumpi.




Huulikiilto addiktiksi, saan ne harvoin puristettua loppuun.
Nää BYS:n kiillot oon ostanut I love me-messuilta ja sävyt on olleet ihan huippuja.
Tietääkö kukaan mistä näitä saisi lisää???
Molemmat on loppu, samoin ihana Dermosilin kiilto. Väri oli kiva, aina neutraali ja ainoa miinus että se jätti huulet aika liukkaiksi ja siksi sitä sai olla kokoajan lisäämässä. Sitä sentään on lisää.

Yhden eye linerinkin oon saanut kulutettua.  Essencen eyeliner kuivui tosi nopsaan, ihan surkea siis. Sinänsä jännä ,koska mulla yksi toinen saman merkin ja se ollut taas aivan loistotuote.
Näissäkin siis eroja.


Palmolivella on ihania herkullisen tuoksuisia suihkusaippuoita, tää Vanilla pleasure oli kiva,
Samoin I love:lla on ihania karkkituoksuja suihkusaippuoissa mutta ne on taas kerran mulle liian voimakkaita ja käytän harvakseltaan.



Näitä Schwarzkopfin tuotteita oon tykännyt käyttää. vuorottelen aina hiustuotteiden kanssa, niitä kuluu niin paljon että voi helposti mennä useamikin puteli kuukaudessa. Etenkin hoitoainetta kuluu.


Lumenen Time freezer on yksi mun luottotuote ja uusi jo korkattu kun ilmankaan en voi elää ♥
Kiinteyttävä pikahoito saa mun ihon pehmeäksi ja napakaksi ja jaksan uskoa siihen, oli totta tai ei.



Ja vielä yksi huulikiilto, muistelen että Lumenen. Tämä sävy oli ihana mut oli Angry birds (noloa :) kausituote joten ei taida enää saada.Jos oikein muistan niin ostin tänkin kerran jostain messuilta.


Erinäisiä yksittäispakattuja  maskeja on mennyt muutamia. HM:llä on kivoja erilaisia eikä hintakaan päätä huimaa, Alla punainen naamio, ei enää mitään mielikuvaa millainen oli mutta ilmeisen ok kun ei oo jäänyt traumoja :D


Lumenen näytteitä on ollut tosi monissa lehdissä ja oon saanut niitä niin Emotionista kuin muutenkin jaettuna. Ei sillä, kiva ajatus ja käytän kyllä kaikki mutta olisi jo kiva saada muutakin kuin Lähde-sarjaa tai valopisaroita.
Tämä Sisu-saraan kuuluva voide tuntui kivalle. Pehmensi ihoa hyvin meikin alla ja tuoksu oli miellyttävä.

bareMineralsin voide oli myös miellyttävä iholla. Nyt en muista sainko tuon jossain boxissa vai muualta.



Tässä kaikki alkuvuoden loppuneet tuotteet, ihan kohtuullinen määrä - eikö? Oliko tuttuja tuotteita?

Mukavaa pääsiäisen odotusta,

Maiccu


6 kommenttia:

  1. Oli siellä tuttuja tuotteita. Mulla on sama, välttelen liian voimakkaasti tuoksuvia tuotteita. Ja oon myös toivonut, että lehtien välissä tulis jo muutakin, kun Lähde-sarjaa, hih. 😀 Mukavaa maanantai-iltaa! 💕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon noita näytteitä on kyllä ollut jaossa! Taas on jo tiistai, leppoisaa iltaa :)

      Poista
  2. Tykkään näistä kosmetiikka postauksista, aina saa jotain vinkkiä. Itse kun käytän aika vähän kosmetiikkaa. Tarve ehkä olisi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin tykkään vastaavista, juuri samasta syystä :)Ei tarvi kaikkea itselle hamstara ja kokeilla ;)

      Poista
  3. Rakastan tuota Lumenen Time Freezeä, siinä on niin jumalallinen tuoksukin! <3

    VastaaPoista
  4. Muutamat tuotteet olivat tuttuja, minäkin vannon XZ:n nimeen :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥